flem-oman.reismee.nl

Chedi

Gisteren was een dag zonder veel interesse. dankzij een nieuwe receptioniste in het hotel werden we steeds op het verkeerde pad gezonden: ze vetelde ons dat de souks pas om 19u open gingen; in werkelijkheid sloten ze om 19u. alles wat ze ons vertelde mochten we niet geloven. we zijn er toch in geslaagd om het lokale burchtje te bezoeken die de Portugezen nog gebouwd hebben. Voor de rest: het was heel warm en vochtig; we hebben veel gezwommen en tornooi tafelvoetbal en ping-pong gehouden.

Deze morgen zijn we met een schroefvliegtuig vertrokken vanuit Khasab richting Muscat (prachtige vlucht van een klein uurtje). het is hier heel koud: het is hier slechts 32C. De taxi heeft ons naar een klein paradijs gebracht 'hotel Chedi' die deel uitmaakt van leading hotels of the world. We hebben ook meteen begrepen waarom...

Dit wordt 24uur puur genot. Drie zwembaden waarven een van 100m lang.Tot grote spijt van Henry is slechts een zwembad toegankelijk voor <16 jarigen. ... en natuurlijk geniet Arnaud er des te meer van nu hij zopas 16 is geworden.

We maken ons klaar voor een lekker diner...